Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu jesensku promotivnu kampanju „Google Hearts and Crafts" (Google – Hrvatska: srca i zanati), koja će se provoditi do kraja studenog na društvenim mrežama s posebnim fokusom na tržišta Njemačke, Austrije, Francuske, Belgije i Španjolske čijim je stanovnicima kultura jedan od glavnih motiva dolaska u Hrvatsku. S obzirom da je Hrvatska jedna od zemalja s najvećim brojem predmeta nematerijalne kulturne baštine na popisu UNESCO-a, u fokusu kampanje je promocija bogate hrvatske tradicije.
„Turistička putovanja motivirana proizvodom kulture sve su češća, posebice u razdobljima pred i posezone. Upravo je zbog toga pravo vrijeme za dodatnim isticanjem našeg bogatog kulturnog nasljeđa i nematerijalne baštine. Prošle godine, zajedno s Googleom, u sklopu Arts & Culture platforme pokrenuli smo zajednički online projekt Croatia: Hearts & Crafts, gdje se na inovativan i zanimljiv način promovira hrvatska nematerijalna baština kroz 25 hrvatskih nematerijalnih tradicija“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.